معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی از محل مولدسازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: به لحاظ اهمیت تکمیل و اتمام پروژه های راکد و نیمه فعال آموزشی و مدرسه سازی مقرر گردیده از محل اجرای طرح های مولد سازی در استان جهت تکمیل واتمام این پروژه ها استفاده شود.

به گزارش هاناخبر ، یاسر رهبردین در جلسه هماهنگی توسعه فضاهای آموزشی استان، اظهار داشت: با توجه به کمبود سرانه آموزشی در برخی از مناطق استان مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی در تامین و ساخت فضاهای آموزشی لازم و ضروری است.

وی افزود: توسعه فضاهای آموزشی و سهولت دسترسی به این فضاها زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند و دستگاه‌های متولی باید بر این مساله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: حمایت از طرح‌های توسعه دانشگاهی جهت تحقق اهداف آموزشی بسیار حائز اهمیت است و اقدامات لازم در این راستا باید انجام گیرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید به این مساله توجه ویژه کرد که همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی رمز توسعه استان است و گسترش حمایت از طرح‌های توسه مراکز آموزشی مورد توجه بوده و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه فضای آموزشی و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص در راستای اعتلای اهداف نظام و پیشرفت همه جانبه بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =