کردستان میزبان رقابت‌های کونگ‌فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور شد

شناسهٔ خبر: 570577DC -
سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش هاناخبر ، سهیلا چراغی روز دوشنبه در جلسه ارزیابی زیرساخت ها و هماهنگی برای میزبانی این رقابت ها اظهار کرد: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: کردستان در حوزه ورزش بانوان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است و میزبانی مسابقات مختلف می تواند ظرفیت های بانوان این استان را به مرحله شکوفایی برساند.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: مسابقات کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور از ۱۸ تا ۲۰ تیر ماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت سه روز در اوزان مختلف در سالن آزادی شهر سنندج با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

چراغی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان در استان حضور خواهد داشت و از نزدیک نظاره گر مسابقات خواهند بود.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان با هماهنگی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیات های ورزشی استان چندین رویداد ورزشی در بخش بانوان تا پایان سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =