مدارک بیش از یک هزار و ۲۰۰ متقاضی مسکن ملی در صحنه تایید شد

شناسهٔ خبر: 5717BA2B -
سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه اعلام کرد: پنج هزار و ۷۵ متقاضی مسکن ملی، نام نویسی کرده بودند که پس از انصراف ۲۳۷ نفر و بررسی و پایش مدارک دیگر متقاضیان، شرایط یک هزار و ۲۶۲ نفر از سوی بنیاد مسکن تایید و برای آنها کد ارسال شد.

به گزارش هاناخبر ، «غلامرضا شهبازی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان صحنه پروژه‌های مسکن تعاونی‌هایی از سنوات گذشته وجود داشته که به حالت راکد درآمده بودند و در حال حاضر همه آنها در قالب طرح نهضت ملی مسکن دنبال می‌شوند.

وی پروژه بنیادساز ۱۰۰ واحدی بنیاد مسکن را از جمله آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع و در قالب بلوک‌های چهار طبقه با پیلوت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۲۸ درصد در حال ساخت است.

شهبازی همچنین به پروژه ۱۶۰ واحدی متخصصین صحنه اشاره کرد و افزود: این پروژه در قالب هشت بلوک ساخته خواهد شد که سه بلوک آن با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال ساخت است.

سرپرست فرمانداری صحنه به تعاونی ۱۴۸ واحدی تاکسیرانی در زمینی به مساحت سه و نیم هکتار اشاره کرد و افزود: از ۷۴ قطعه این تعاونی هشت قطعه ساخته شده که مابقی نیز بصورت خودمالکی شروع به ساخت می‌کنند.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه برای رفاه حال شهروندان افرادی که یکدیگر را می‌شناسند می‌توانند گروه بندی ها را مشخص و شناسایی کنند تا با کیفیت بهتری کنار هم باشند اظهار داشت: ساخت مسکن برای ۴۰۸ متقاضی در سطح شهرستان فعال است و برای دیگر متقاضیان نیز زمینی حدود ۱۰ هکتار در محدوده شهری و کاربری مسکونی آماده سازی شده است.

این مسئول ادامه داد: زمین ۶ هکتاری با کاربری مسکونی برای طرح ویلایی، ۵۰ هکتار محدوده شهری با کاربری مسکونی در صورتی که در طرح تفضیلی اعمال شود و ۵۰ هکتار در شمال روستای الهیه در مرحله توافق با کشاورزان از جمله زمین‌های پیشنهادی برای ساخت مسکن مابقی متقاضیان است.

شهرستان صحنه با جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =