واگذاری خودرو برای اشتغال زایی در روستاهای محروم ایلام

شناسهٔ خبر: 57191342 -
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 200 درستگاه خودرو حمل بار به نیازمندان جویای کار و واجد شرایط در این استان واگذار شده است.

به گزارش هاناخبر ،ضیاء رضایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جهت خرید این تعداد وسایل نقلیه بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است افزود: از این میزان اعتبار،شش میلیارد تومان آن تسهیلات بوده که توسط صندوق کارآفرینی امید اختصاص و تأمین شده است.
رضایی در ادامه افزود: توسط کارخانه سازنده این خودروها نیز مبلغ 500 میلیون تومان تخفیف داده شده است و مبلغ 500 میلیون تومان نیز سهم مددجویان صاحبان این خودرو ها بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه افزود: بخش زیادی از خانواده های مددجوی این نهاد ساکن روستاها و مناطق محروم استان بوده و واگذاری این تعداد 200 دستگاه خودرو با هدف اشتغال در روستاها و مناطق دور افتاده صورت گرفته است.
افزایش 2 برابری اعتبارات اشتغال زایی نیازمندان ایلام
رضایی همچنین به وضعیت اعتبارات اشتغال زایی این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد در استان ایلام به لحاظ اهمیت بسیار بالایی که این نهاد برای توانمندسازی و اشتغال زایی مددجویان قائل است امسال 2 برابر شده است که چنین افزایشی در سالهای گذشته سابقه نداشته است.
وی در ادامه اشتغال زایی را از مهمترین برنامه های این نهاد برای خانواده های نیازمند عنوان کرد و گفت: در همین راستا اعتبارات اشتغال زایی این نهاد در سال جاری حدود 2 و نیم برابر شده است.
مدیرکل کمیته امداد ایلام افزود: امسال در سرفصل اعتبارات امدادی نیزمبلغ 19 میلیارد تومان به اشتغال در این استان اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.
وی افزود: از محل اعتبارات و منابع بانکی نیز بیش از 38 میلیارد تومان به حوزه اشتغال و توانمندسازی این استان اختصاص یافته است که در این زمینه نیز شاهد افزایش 133 درصدی این منابع نسبت به سال گذشته هستیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 8 =