«بازار روز» مهاباد تعطیل شد

شناسهٔ خبر: 572C318D -
رییس اتاق اصناف مهاباد گفت: پس از اتمام مهلت تعیین شده به مالکان، دارندگان امتیاز سرقفلی و مستأجران واحدهای صنفی مشغول در بازار روز، تمام این واحدها به شهرک صنفی کاوه منتقل و در آنجا مستقر شدند.

به گزارش هاناخبر ، هاشم لاجانی رییس اتاق اصناف مهاباد  گفت: پس از اتمام مهلت تعیین شده به مالکان، دارندگان امتیاز سرقفلی و مستأجران واحدهای صنفی مشغول در بازار روز، تمام این واحدها به شهرک صنفی کاوه منتقل و در آنجا مستقر شدند.

وی ادامه داد: ۳۴ واحد آلاینده و مزاحم از جمله صنعتکاران درب و پنجره سازی، آلومینیوم کاری و آهن فروشی در بازار روز مهاباد مشغول به فعالیت بودند که به سبب تولید صدای زیاد در دسته مشاغل آلاینده صوتی قرار گرفته و طبق قانون از داخل شهر خارج شدند.

لاجانی بیان کرد: این اقدام با مشارکت شهرداری مهاباد و اتاق اصناف و بر اساس ماده ۳۰ قانون صنفی کشور و در پی اجرای تعهدات محضری اخذ شده از دارندگان پروانه کسب مشمول طرح انتقال به شهرک صنفی کاوه انجام شده است.

وی در مورد سایر مشاغل آلاینده و مزاحم سطح شهر نیز اظهار داشت: در مرحله اول طرح جابجایی مشاغل آلاینده، ۵۰ واحد در سطح شهر از جمله نمایشگاه اتومبیل، فلزکاران و مصالح ساختمانی شناسایی و تاکنون ۲۶ واحد به شهرک صنفی کاوه منتقل شده‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =