دانش آموزان نیازمند چشم انتظار یاری خیران نیک ندیش

شناسهٔ خبر: 573F8E84 -
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:امیدواریم در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خیران نیک اندیش با پیوستن به پویش مهربانی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند یاری کنند.

به گزارش هاناخبر ،

رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۵ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، گفت:امیدواریم در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خیران نیک اندیش با پیوستن به پویش مهربانی به منظور تامین هزینه های تحصیل، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان نیازمند یاری رسان این نهاد شوند.

 محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار دانش آموز و یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.

رخصی با بیان اینکه این نهاد به هر یک از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند، عنوان کرد: ۲۰ درصد به این میزان کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان ساکن در مناطق محروم اضافه می شود.

محسن رخصی با یادآوری اینکه همچنین این نهاد طی سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان پرداخت کرده است، تصریح کرد: این نهاد به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های روزانه بین ۷۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، به دانشجویان شهریه دار تا سقف سه میلیون تومان و به دانشجویان ساکن در مناطق محروم تا سقف سه میلیون و ششصد هزار تومان با توجه به مقطع و دانشگاه محل تحصیل اهدا می کند.

محسن رخصی با اشاره به آمادگی دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در پویش مهربانی، ادامه داد: هم اکنون کد آسان پرداخت#۱*۸۸۷۷* نیز برای مشارکت مردم نیک اندیش و خیر در پویش مهربانی فعال است.

رخصی بیان کرد: کمیته امداد تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید کمک هزینه های تحصیلی تامین شده از منابع داخلی را در کنار کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند خواهد رساند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =