با پیوستن رامین:

بازیکنان پرسپولیس صفحه رسمی این باشگاه را در اینستاگرام آنفالو کردند

شناسهٔ خبر: 57540890 -
ماجرای آنفالو کردن اینستاگرام پرسپولیس توسط چند بازیکن چه بود؟

به گزارش هاناخبر ، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی روز گذشته موفق به برتری مقابل نساجی و کسب 3 امتیاز در یک بازی خارج از خانه شدند که همچنان از وضعیت مالی خود و میزان دریافتی‌ها شاکی هستند.

گفته می‌شود روز گذشته در رختکن قرمزها پس از برد مقابل نساجی بازیکنان پرسپولیس از افشین پیروانی مدیر تیم و یحیی گل‌محمدی سرمربی درخواست کرده‌اند تا همچنان پیگیر پرداخت مابقی مطالبات آنها از سوی مدیریت باشگاه باشند.

بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادرفنی این تیم از ابتدای فصل جمعا 35 درصد از مبلغ قراردادهای خود را به همراه پاداش بردهای نیم فصل اول دریافت کرده اند، اما همچنان این باشگاه باید 20 درصد دیگر از مطالبات را پرداخت کند، اما مشکلات عدیده مالی و حجم بالای طلبکاران در این باشگاه باعث شده تا رضا درویش فعلا نتواند این مشکل را برطرف کند.

پس از جذب رامین رضاییان و تلاشی که باشگاه برای جذب او انجام داد، گویا این موضوع به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامده و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس صفحه رسمی این باشگاه را در اینستاگرام آنفالو کردند تا به نوعی نسبت به شرایط مالی خود اعتراض مجازی انجام داده باشند.

باشگاه پرسپولیس در حالی مبلغ 6 میلیارد تومان برای نیم فصل جهت جذب رامین رضاییان هزینه کرده است که هنوز بازیکنان و اعضای کادرفنی این باشگاه مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و به نظر می‌رسد اگر درویش در ادامه این مشکل را حل نکند باعث به وجود آمدن حواشی جدیدی برای قرمزها خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =