معاون اقتصادی استاندار کردستان:

حضور سرمایه گذاران خارجی در طرح گردشگری آربابا لند بانه ضروری است

معاون اقتصادی استاندار کردستان، به ضرورت حضور سرمایه گذاران خارجی در طرح ها و پروژه های استان گفت: همه تلاش ما این است تا سرمایه گذاران با آرامش و امنیت خاطر بتوانند فعالیت کنند و طرح های خود به نتیجه برسانند.

به گزارش هاناخبر ،احداث منطقه نمونه گردشگری آربابا لند که توسط سرمایه گذارخارجی در دست اجرا است با موانعی نظیر تعین مالکیت بخشی از زمین محل پروژه روبروست که در این جلسه مقرر شد مالکیت زمین و چگونگی فعالیت سرمایه گذار نهایتا تا ۲۰ روز آینده تعین تکلیف شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه به ضرورت حضور سرمایه گذاران خارجی در طرح ها و پروژه های استان گفت: همه تلاش ما این است تا سرمایه گذاران با آرامش و امنیت خاطر بتوانند فعالیت کنند و طرح های خود به نتیجه برسانند.

جعفری با بیان اینکە بعد از گذشت شش سال از آغاز احداث منطقه گردشگری آربابا لند این طرح باید به نتیجه برسد و سرمایه گذار و مردم از مواهب و خدمات آن برخوردار شوند، گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این پروژه به بهره برداری برسد.

وی افزود: لازم است همه دستگاه ها و ادارات دولتی که به نوعی با مسئله سرمایه گذاری سروکار دارند همه تلاش و همت خود را برای تسهیل و رفع مشکل سرمایه گذاران به کار ببندند و ما نیز مصمم به حمایت از سرمایه گذارانی هستیم که هدفشان ایجاد اشتغال و توسعه استان است.

جلسە بررسی مشکلات و موانع احداث منطقه نمونه گردشگری آربابا لند بانه برگزار شد

مشکلات و موانع احداث منطقه نمونه گردشگری آربابا لند بانه با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =