آغاز به کار مجدد پروژه خیر ساز دیالیز مهاباد

شناسهٔ خبر: 57933C3F -
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: احداث و راه اندازی دوباره بخش دیالیز در دستور کار نشست مجمع خیرین سلامت این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ،

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: راه اندازی پروژه خیر ساز دیالیز مهاباد می‌تواند به عنوان اولین اقدام مهم و پر اهمیت شورای خیرین سلامت شهرستان راهگشای مشکلات کمبود فضای فعلی حوزه سلامت شهرستان مهاباد باشد.

او افزود: از خیرین گرانقدر شهرستان خواهشمندیم با توجه به کمبود فضا برای بیماران دیالیزی و نیز افزایش تعداد این بیماران در آینده، پروژه خیر ساز دیالیزمهاباد را دستور کار قرار داده و تکمیل کنند.

حسینی تصریح کرد: خیرین مهاباد یکی از خیر‌های فعال در سطح استان و کشور هستند که در طول ادوار گذشته خصوصا در ایام همه گیری بیماری کرونا بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان مهاباد کمک کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان اضافه کرد: خیرین شهرستان مهاباد یکی از بهترین خیرین سطح استان و کشور هستند و در طول ایام همه گیری کرونا نیز در زمینه تامین تجهیزات پزشکی، تهیه اقلام حفاظتی ماسک و لباس و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان کمک حال مردم و جامعه بودند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =