تشکیل پرونده متخلفان تبلیغات انتخاباتی روز اول در ارومیه

شناسهٔ خبر: 579D3738 -
فرماندار ارومیه با اشاره به بد اخلاقی های تبلیغات انتخاباتی در این حوزه انتخابیه در روز اول گفت: برای همه متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،

نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ارومیه طی نخستین شب و روز مهلت قانونی تبلیغات ضمن بی‌توجهی به برنامه‌ریزی مجریان انتخابات، به چسباندن پوسترهای خود روی در و دیوار و هر جای ممکن شهر اقدام کردند.

در حالی که مجریان انتخابات در ارومیه از ایجاد مکان های مشخص در ۶۵ نقطه شهر برای چسباندن اقلام تبلیغاتی خبر داده بود، برخی از نامزدها به چسباندن تبلیغات محیطی روی دیوارها، تیرهای برق، جدول کنار خیابان‌ها و ... اقدام کرده‌اند که به گفته مسوولان بی‌قانونی به شمار می‌رود.

فرماندار ارومیه در این خصوص گفت: از ساعت ۱۳ تا ۱۵ دیروز جلسه توجیهی با نامزدهای انتخاباتی برگزار شد و ممنوعیت نصب پوستر بر روی در و دیوار مورد تاکید قرار گرفت اما متاسفانه همان افرادی که در ردیف‌های نخست این جلسه نشسته بودند، بیشتر از همه بداخلاقی و بی‌قانونی کرده‌اند.

علیرضا ملامحمدی‌زاده با تاکید بر اینکه نصب پوستر غیر از محل‌های مشخص‌ بی‌قانونی است، بیان کرد: برای همه متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود تا از گسترش این نوع از تبلیغات افسار گسیخته طی روزهای آینده جلوگیری شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =