برگزاری همایش بین المللی جهاد تبیین با حضور میهمان داخلی و خارجی در دانشگاه رازی

شناسهٔ خبر: 57A41742 -
همایش بین المللی جهاد تبیین با حضور میهمان داخلی و خارجی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ،

عیسی معروف دبیر علمی همایش بین المللی جهاد تبیین، امروز (۲۶ بهمن) در مراسم افتتاحیه این همایش، که با حضور اندیشمندانی از کشور‌های ایران، عراق، لبنان، مصر و پاکستان در تالار فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری روی مسئله جهاد تبیین، گفت : در این راستا دانشگاه رازی تلاش می‌کند تا جایی که می‌تواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند و اقداماتی را در دستورکار قرار دهد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بین المللی جهادتبیین یکی از این اقدامات است که بنا به تصمیم هیات مدیره دانشگاه برگزاری آن را از چند مدت پیش در دستورکار قرار دادیم.

دبیر علمی این همایش اضافه کرد: با اعلام فراخوان این همایش، از سراسر کشور و از کشور‌هایی همچون لبنان، آفریقای جنوبی، پاکستان، ترکیه و عراق مقالاتی به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش را حدود ۹۰ مقاله اعلام کرد و افزود: موضوعاتی همچون "جهاد تبیین، ماهیت و موضوع"، "جهاد تبیین از منظر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای"، "تبیین مفهوم نبرد ترکیبی و جنگ‌های شناختی"، "انقلاب اسلامی، واقعیت‌ها، روایات و تحریف‌ها"، "تبیین رخساره دینی، تاریخی و سیاسی انقلاب اسلامی در پرتو جهاد تبیین" و "تبیین استراتژی جبهه مقاومت و سیاست بین الملل انقلاب اسلامی" از محور‌های این همایش هستند که مقالات در قالب این موضوعات به دبیرخانه ارسال شده است.

معروف با بیان اینکه استقبال بسیار خوب و بالایی از این همایش یک روزه صورت گرفته، اعلام کرد: مقالات بسیار خوبی به این همایش ارسال شده که بزودی آن‌ها را به چاپ خواهیم رساند.

به گفته این مسئول، در همایش بین المللی جهاد تببین ۱۶ مقاله برگزیده ارائه خواهد شد .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =