بیداری وجدان بشری، اسرائیل را مجبور به پذیرش آتش بس کرد

شناسهٔ خبر: 57AB334F -
امام جمعه سنندج گفت: بیداری وجدان بشری و انسجام بین ملت‌های اسلامی و حامیان مردم مظلوم غزه در جهان، اسرائیل سفاک را ناچار به پذیرش آتش بس و تسلیم شدن کرد.

به گزارش هاناخبر ، کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه شهرستان سنندج امروز، سوم آذر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج به آتش بس بین غزه و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: بیداری وجدان بشری و انسجام بین ملت‌های اسلامی و حامیان مردم مظلوم غزه در جهان، اسرائیل سفاک را ناچار به پذیرش آتش بس و تسلیم شدن کرد.

وی افزود: هزاران نفر از مردم مظلوم غزه از جمله زنان و کودکان بی‌گناه در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی شهید شدند لذا عاملان این جنایات وحشیانه اسرائیل باید محاکمه شوند.

امام جمعه شهرستان سنندج در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: این نهاد در دوران دفاع مقدس دلسوزانه و خالصانه در مقابل دشمن بعثی و چندین کشور پشتیبان عراق ایستاد و اکنون با خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده وظیفه خود را به خوبی به انجام می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه دولت خدماتش را در مناطق محروم و روستایی گسترش دهد تا شاهد مهاجرت مردم روستاها به نقاط شهری نباشیم، افزود: در صورت نبود امکانات لازم و زیرساخت‌ها در روستاها، جمعیت به شهرها سرازیر و منجر به افزایش حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

ماموستا رستمی مهم‌ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را وحدت و انسجام بین ملت و نظام دانست و یادآور شد: اتحاد عمیق ملت ایران دشمن را دچار اشتباه محاسباتی کرد و این اشتباه شکست دشمن را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =