همزمان با مدارس سراسر کشور:

زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد

شناسهٔ خبر: 57B2E852 -
با حضور فرماندار، امام جمعه و کلیه مسئولین و همزمان با سراسر کشور در دومین روز از دهه ی مبارک فجر، زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد.

به گزارش هاناخبر ، با حضور کلیه مسئولین و همزمان با سراسر کشور در دومین  روز از دهه ی مبارک فجر، زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان دیواندره  نواخته شد.

   ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره  در سخنانی ضمن نواختن زنگ انقلاب و تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر اظهار داشت: در دوره طاغوت اسلام جایگاهی نداشت و کاملا در حاشیه قرار گرفته بود؛ چون آن رژیم منحوس به دنبال نابودی دین مبین اسلام بود؛ اما از انجا که خداوند متعال همیشه پشتیبان و یاور حق و حقیقت است؛ ازطریق یکی از بندگان صالح خود مانع این نقشه شوم شد.

   وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و بر همین مبنا شکل گرفته است؛ عنوان کرد: حضرت امام(ره) با توکل بر خداوند متعال، پیروی از پیامبر خاتم(ص) و با کمک مردم توانست؛ بنیان خاندان پهلوی را به لرزه بیاندازد و آن را از بین ببرد؛ و حال امروز این انقلاب که در دست ما امانت است؛ باید از آن حفاظت و پاسداری نمود؛ تا آرمانهای واقعی امام(ره) همچنان پا برجا بماند.

   ماموستا مرادی همچنین اظهار داشت: آنچه که امروز مهم است؛ بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای رفع مشکلات موجود و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می باشد؛ که زیر ساخت تمام فعالیت های کشور است.

   عبدی مدیر آموزش پرورش شهرستان دیواندره هم در مراسم نواختن زنگ انقلاب ضمن تبریک  چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما امروز باید تمام تلاش خود را در این راستا صرف نماییم؛ تا نسل امروز با ارزشها و آرمانهای واقعی انقلاب بیشتر آشنا گردد؛ انقلابی که مهمترین نمود  و راز ماندگاری آن توجه به فرهنگ بود؛ فرهنگی که برپایه اعتقادات، ارزشها و باورهای ناب دین مبین اسلام شکل گرفت؛ و انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) به دنبال احیاء این فرهنگ ناب و حفاظت و پاسداری از آن بود؛ و در این راه هزاران مرد و زن جان خود را در طبق اخلاص نهاده وآن را فدا نمودند؛  لذا کمترین کاری که ما باید امروز انجام دهیم؛ این است که ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و حس وطن دوستی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

   وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در آن زمان همه آحاد جامعه به دنبال یک دگرگونی فرهنگی بودند؛ تا از این طریق واژه های اسلامیت و جمهوریت را معنا کنند؛ پس امروز ما بخصوص فرهنگیان وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داریم؛ و آن هم این است که باید اهداف والای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید تشریح کنیم، پاسدار ارزشهای اسلام و انقلاب باشیم، از منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری پیروی نماییم و سعی کنیم با موج آفرینی مثبت آن را به کل جامعه انتقال دهیم.

    گفتنی است مراسم متمرکز زنگ انقلاب امسال در دبیرستان نور برگزار شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =