مراحل ساخت فیلم کوتاه کارگردان بوکانی به ایستگاه آخر رسید

شناسهٔ خبر: 57B8EEA1 -
فیلم کوتاه «رسیدن» به کارگردانی محمدرضا میناپور و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش هاناخبر  و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «رسیدن» تازه‌ترین اثر محمدرضا میناپور، کارگردان بوکانی، مراحل ساخت خود را پشت سرگذاشته و آماده نمایش شد.

داستان فیلم کوتاه «رسیدن» در مورد زن و مردی افغانی است که قصد مهاجرت از ایران را دارند و در راه اتفاقاتی برایشان پیش می‌آید.

محمدرضا میناپور پیش از این دو مستند، دو فیلم کوتاه داستانی و یک انیمیشن و کسب جوایزی چون جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره بین‌المللی فیلم سحر منچستر انگلستان برای فیلم کوتاه «آزمایش» و جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره انیفست روزافا کشور آلبانی برای مستند «فردا نزدیک است» را در کارنامه خود دارد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: محمدرضا میناپور (نویسنده، کارگردان و تدوینگر)، حمید مهرافروز (مدیر فیلم‌برداری)، پدرام نیلوفری و رضا مهدی‌زاده و سمیه علیزاده و ویان عزیزپور (بازیگران)، زانیار محمدی نکو (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، محمدرضا میناپور (طراحی و ترکیب صدا)، نادر خالدی (صدابردار)، استودیو زاگرس – مصطفی حبیبی (امور فنی تصویر)، استودیو نور و صدا (امورفنی‌صدا)، ماردین فرجی و محمد خضریانی (عکاس)، احسان مهدیان (مجری طرح) و انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه (تهیه‌کننده).

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =