رهاسازی 590 دستگاه خودروی گرفتار در برف آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 57F2C33A -
معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی بیش از 590 خودوری گرفتار در برف وکولاک در جاده های استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

رضا مسافر با اشاره به بارش شدید برف وکولاک در جاده‌های استان اظهار داشت: در اثر بارش شدید برف در روز گذشته بیشتر محورهای استان از جمله جاده‌های شهرهای جنوبی گرفتار کولاک شدند.

او ادامه داد: در حال حاضر بدون زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی و تجهیزات نمی‌توان به راحتی در جاده‌های استان تردد کرد.

مسافر با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در عملیات‌های برف و کولاک طی امروز تا ساعت 3 نیمه شب گذشته گفت: دیشب شهرستانهای نقده، مهاباد، اشنویه، تکاب، سردشت، میاندوآب درگیر بارش برف وکولاک شدند و در مجموع نیروی های امداد 590 خودروی گرفتار در برف وکولاک را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات ۵۰ نیروی امدادی حضور داشتند و شاهد 3 نفر مصدوم بودیم که دو نفر به صورت سرپایی مداوا و مصدوم دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

او افزود: همچنین در این عملیات امداد و نجات ۱۲ خودرو بکارگیری شد و یک خانم باردار نیز در تکاب توسط عوامل امدادی امدادرسانی شد.

مسافر در خصوص  سایر اقدامات امدادی انجام گرفته اظهار کرد: توزیع ۷۰ بسته جیره خشک، تحویل ۶۵ تخته پتو و اسکان اضطراری ۲۷ نفر نیز شب گذشته صورت گرفت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف از چهارشنبه در استان آغاز شده و تا روز شنبه تداوم دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =