به بهانه نگرانی های اخیر از صدا و سیما

شناسهٔ خبر: 5835A7B4 -
با بی سوادی و نادانی مشهود در برنامه‌های متنوع تولیدی صدا و سیما در قالب رسانه ملی که این روزها تنها با میل عده‌ا‌ی می‌چرخد! باید مبارزه کرد.

 هاناخبر - خسرو قاضی‌زاده؛ من انسانی احساسی نیستم و سعی می کنم زیاد رگ‌گردنم برای دفاع از واقعیت‌‌ها و داشته‌هایم بیرون‌ نزند بر این اساس همیشه از هر چیزی به اندازه خودش انتظار داشته و بر این باورم از کوزه همان برون تراود که در اوست!
البته با اطلاع از سناریو‌های خطرناک و رسوب کرده‌‌ای که تلاش می کند دیگر ملتها، اقوام و مذاهب را در برابر هم قرار دهد تا رنگین کمانی که هویتی مشترک در یک سپهر جغرافیایی را شکل داده است متزلزل کند! این شیطنت‌‌ها را یک تلاش مذبوحانه در راستای احیای تفکر (پانیسم) که یک انتخاب برای بقای سوگمایشی یک تفکر منزوی است تلقی کنم.
این نوشته صرفا من باب تذکر است.(با تاسی از آموزه‌هایی که معتقد است تذکر روش تربیتی پیامبران برای تغییر در رفتارهای اشتباه یک جامعه است)
۱. باید قبل از هر واکنشی به هر موضعی آنرا مورد مطالعه و تحلیل  قرار داده تا واقعیت موضوع مشخص شود یعنی آنرا باید راستی آزمایی کرد.
۲.هیچ وقت ساده تحت تاثیر برشهای نشر داده شده از یک متن، نوشتار، فیلم یا یک محتوای تولید شده قرار نگیریم زیرا ناخواسته با پروپاگاندای دیگران تبدیل به تریبون عده‌ای معلوم الحال خواهیم شد.

بر این منطق لازم است...
با بی سوادی و نادانی مشهود در برنامه‌های متنوع تولیدی صدا و سیما در قالب رسانه ملی که این روزها تنها با میل عده‌ا‌ی می‌چرخد! باید مبارزه کرد و در مقابل اشتباهات از حد گذشته که در برنامه‌های تولیدی صدا و سیما قابل رویت است نباید سکوت کرد؛ اشتباهاتی که احساس می‌شود مبنایش تنها تحقیر دیگران است یا با هدف آسیمیلاسیون استمرار می یابد!
لازم است به منظور دفاع از هویت و فرهنگ تمامی ملتها، اقوام و مذاهب این واقعت مورد امعان نظر قرار گیرد که اشتباهات رسانه ملی به مرز خطرناکی در تاریخ خود رسیده است بطوریکه هر روز ملت از پدیده‌ای جدید رونمایی می‌کند، بیم آن می رود  اگر این روند ادامه داشته باشد شاهد فروپاشی هویت ایرانی در آینده‌ای نزدیک باشیم! با استراتژی های اشتباه رسانه ملی!

امروز ما باید مراقب باشیم اعتراض به این روند اشتباه نباید همراه با توهین و متبادر کردن حس شئونیزم و توهم برتری نژادی باشد.
به منظور جلوگیری از انحراف های اساسی از میثاق های مردم و حاکمیت چرایی این موضوع باید توسط دستگاه‌های امنیتی و نظارتی بررسی شوند و به این پرسش تاریخی باید جواب داد صدا و سیما در این دوران ملتهب به کجا چنین شتابان می رود

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =