ورود به کردستان با ارائه مدارک شناسایی امکانپذیر است/ از ورود افراد غریبه به استان جلوگیری می شود

شناسهٔ خبر: 586DC14F -
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: افرادی که از خارج از استان به کردستان وارد می شوند در صورت ارائه مدارکی مورد قبول از جمله کد ملی، شناسنامه، دفترچه بیمه و شماره پلاک اجازه ورود دارند در غیر اینصورت به هیچ وجه از ساعت 24 امشب ورود افراد غریبه در داخل استان نخواهیم داشت.

به گزارش هاناخبر ،

حسین خوش اقبال در یک گفت و گوی تلویزیونی از مردم کردستان درخواست کرد افرادی که در مسافرت هستند با آنها تماس گرفته شود که به محل زندگی خود برگردند و افرادی هم که برای نیمه دوم تعطیلات نوروز تصمیم داشتند به سفر بروند سفر خود را کنسل کنند.

او ادامه  داد: خروجی های استان کردستان توسط ارگان های نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی هلال احمر، ثبت احوال و ... چک می شود و از خروج افراد از استان از ساعت 24 امشب ممانعت به عمل می آید و مهمان هایی هم که می خواهند به استان های دیگر بروند و باید از استان کردستان رد شوند به کمربندی ها هدایت شوند و باید از آنجا از شهرهای استان خارج شوند.

تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های استان کردستان در دستور کار قرار دارد

خوش اقبال درباره تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های استان هم خاطرنشان کرد: تعطیلی کلیه پارک ها و تفرجگاه های استان در دستور کار قرار دارد اما هم استانی های عزیز خود باید رعایت کنند چرا که هرگونه تجمعی امکان دارد برای سلامت شان ایجاد مشکل کند بنابراین نباید به این مکان ها مراجعه کنند در غیر اینصورت محدودیت های ویژه ای برای اینگونه اماکن هم تعیین می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه شکست کرونا، همراهی مردم را می طلبد، خاطرنشان کرد: متاسفانه همشهری های ما به ویژه در آبیدر رعایت نمی کنند و تجمع می کنند اما باید بدانند که سلامت آنها در اولویت قرار دارد و امروز اگر هرگونه تصمیم گیری سخت گیرانه ای اعمال می شود به واسطه سلامت مردم است که اولویت اول مسئولان استانی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =