طی سه ماه نخست امسال صورت گرفته:

انجام 232عملیات اطفاء حریق و امداد در سنندج

شناسهٔ خبر: 58A88715 -
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 232 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 110 مورد از عملیات‌های انجام شده مربوط به آتش سوزی و 122 مورد هم عملیات امداد صورت گرفته است.

به گزارش هاناخبر ، رامین اسدنژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های این سازمان امدادرسانی به موقع در هنگام حوادث است و آتش نشانان این سازمان در هشت ایستگاه در سطح شهر و نواحی منفصل با تمام توان آماده امداد رسانی در مواقع بروز حوادث به شهروندان هستند. 

 

وی از انجام 232 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: 110 مورد عملیات انجام مربوط به حوادث آتش سوزی و 122 مورد نیز مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است. 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: بیشترین آمار آتش سوزی‌های رخ داده در سه ماهه نخست سال جاری مربوط به آتش سوزی علف‌های هرز و جنگل با 47 مورد که 36 مورد آن مربوط به خردادماه بوده و کمترین آن آتش سوزی اداری یک مورد بوده است. 

 

وی آتش سوزی مسکونی 13 فقره، تجاری 16 فقره، ماشین آلات 14 مورد، ضایعات 11 فقره و 6 فقره سایر موارد را از دیگر حوادث رخ داده در سه ماهه نخست امسال برشمرد. 

 

اسدنژاد اعلام کرد: 2 فقره ریزش چاه، خفگی یک مورد، گیر کردن انگشتری 7 فقره، چرخ گوشت 2 فقره، ریزش آوار یک مورد، تصادفات و سایر موارد هرکدام 11 مورد، آبگرفتگی 14 مورد، آسانسور 25 مورد و صید حیوانات 48 مورد را از جمله عملیات‌های امداد و نجات در سه ماهه نخست امسال نام برد. 

 

وی عنوان کرد: 223 مورد از عملیات‌های انجام شده در سال جاری در داخل محدوده شهر بود و شش مورد در خارج از محدوده و سه مورد از عملیات‌های انجام شده هم در روستا انجام شده است. 

 

وی در ادامه در خصوص تماس‌های گرفته شده با سامانه 125 هم اعلام کرد: 490 مورد تماس گرفته شده واقعی و 707 مورد نیز غیرواقعی بوده است. 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در حوادث رخ داده در سه ماهه نخست امسال چهار نفر فوت و 23 نفر هم مصدوم شدند. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =