نوگرایی مولفه مهمی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود

شناسهٔ خبر: 58CC5B49 -
نماینده ولی فقیه در کردستان نوگرایی مولفه مهمی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود، افزود: نگاه و روش جدید باید در خبر مورد توجه باشد.

به گزارش هاناخبر ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: معنویت، عمق دقت در خبر و زیبایی و جذابیت و تفکرساز بودن باید توسط رسانه‌ها در اخبار مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه نوگرایی مؤلفه مهمی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود، افزود: نگاه و روش جدید باید در خبر مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: یکی از مصادیق نفوذ این است که اولویت‌ها را باید تغییر داد و رهبر معظم انقلاب نیز از کلمه نفوذ در سال ۱۳۹۴ بسیار استفاده کردند که بیانگر اهمیت این موضوع است.

۵۲۸ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان ارسال شد

رئیس بسیج رسانه کردستان نیز در این آئین با اشاره به تعداد اثار ارسالی به جشنواره افزود: ۵۲۸ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد.

حجت رشیدی اظهار کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که از مرداد ماه فراخوان آن مطرح شد مورد استقبال اصحاب رسانه کردستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به جشنواره افزود: ۵۲۸ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد.

رشیدی با ابراز خرسندی از درخشش خبرنگاران کردستانی در جشنواره ابوذر کشوری بیان کرد: در اختتامیه جشنواره کشوری ابوذر که هفته قبل در خوزستان برگزار شد، کردستان در جشنواره کشوری هم حائز یک رتبه برتر شد.

رئیس بسیج رسانه کردستان هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را ایجاد شور و نشاط در جامعه و تولید محتواهای امیدآفرین توسط رسانه‌ها در جامعه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =