کشف کالای احتکاری میلیاردی در شیروان

شناسهٔ خبر: 58CF6FF9 -
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف حدود ۳ تن برنج احتکاری و ۱۶۲۰۰ نخ سیگار قاچاق خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سرهنگ مجید یگانه پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با محتکران کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت عمومی شیروان با همکاری کلانتری ۱۱ و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی کالا در یک انبار در سطح این شهرستان مطلع و پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری کارشناسان اداره صمت در بازرسی از انباری مذکور ۲ تن ۷۶۰ کیلوگرم برنج احتکاری و ۱۶۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۰۲ فقره سرقت در خراسان شمالی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه از دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۰۲ فقره انواع سرقت در هفته پایانی اردیبهشت‌ماه در سطح شهرستان بجنورد خبر داد

سردار سعید مطهری زاده بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بجنورد، اکیپ‌های متشکل از تیم‌های تخصصی کارگاهان پلیس آگاهی به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از چند شبانه‌روز تلاش مداوم و با هماهنگی قضایی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق حرفه‌ای شدند که پس از انتقال به مقر و انجام تحقیقات تخصصی پلیس به ۱۰۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی به اشاره به اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: همشهریان توجه داشته باشند استفاده از تجهیزات ایمنی در منازل، اماکن و وسایط نقلیه بهترین راه پیشگیری از سرقت محسوب و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =