پلمب ۸۵ واحد متخلف در سلماس

شناسهٔ خبر: 58F43855 -
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس از تشویق بیش از ۱۰۰ کسبه این شهرستان ازسوی مجریان فاصله گذاری اجتماعی و مسئولین شهرستان بخاطر رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمدرضا اسکندرزاده با اشاره به  اقدامات موثر اصناف شهرستان سلماس درجهت مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: اصناف این شهرستان درجهت پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا اقدامات موثری انجام داده و بیش از ۱۰۰ کسبه از سوی مجریان فاصله گذاری اجتماعی و مسئولین مورد تشویق قرارگرفتند.

اسکندرزاده بیان کرد: ازدیگر اقدامات اصناف درخصوص شروع به کار بازار، ثبت نام درسایت و اجرای مقررات بهداشتی و عمل کردن به توصیه های بهداشتی است، همچنین به منظورکاهش ترددهای غیر ضروری مردم و اجرای فاصله گذاری اجتماعی، راه اندازی فروش اینترنتی درفروشگاههای این شهرستان انجام گرفته و با استقبال و رضایتمندی مردم مواجه شده است.

رئیس صنعت، معدن وتجارت شهرستان با اشاره به بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی پرخطر برای جلوگیری ازشیوع کرونا تصریح کرد: در این راستا به صورت شبانه روزی از ۴۰۰۰ واحد مورد بازرسی نامحسوس و  ۸۰۰  مورد بازرسی محسوس انجام شده و به ۳۵۰ واحد تذکر و ۸۵ واحد نیز پلمب شده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =