ایلام و ایوان در وضعیت سیاه کرونا، دره شهر هم قرمز شد

شناسهٔ خبر: 5925A329 -
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از وضعیت سیاه (فوق حاد) در شهرستانهای ایلام و ایوان و وضعیت قرمز در شهرستان دره‌شهر طبق اظهارنظر و تقسیم بندی وزارت بهداشت به لحاظ شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد کریمیان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر شهرستانهای ایلام و ایوان به علت شیوع بالای کرونا؛ وضعیتی بالاتر از قرمز قرار دارند و سلامت شهروندان آنان به شدت تهدید می‌شود.

 وی اظهار داشت: تا زمانی که همه ما پروتکلهای بهداشتی را به درستی رعایت نکنیم، وضعیت به همین روال تداوم خواهد یافت و شرایط حتی بدتر از روزهای اخیر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: اگر ما در راه رعایت اصول پیشگیرانه و پروتکلهای بهداشتی همدل و همراه باشیم، قطعاً در کمترین زمان ممکن این شرایط خطرناک را پشت سر خواهیم گذاشت.

کریمیان بیان داشت: سلامت خود و اطرافیانمان و در نهایت جامعه در گرو رعایت مسائل و موضوعات مربوط به اصول پیشگیرانه و پروتکلهای بهداشتی خواهد بود. بنابراین نگذاریم با سهل‌انگاری؛ سلامت خود و عزیزانمان به خطر بیفتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: قطعاً همه ما در جریان آمار میزان ابتلاء، بستری و فوتی‌های روزانه ناشی از بیماری کرونا در سطح استان هستیم بنابراین احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم کرونا بیش از این سلامت مردم را تهدید کند و جان هم‌استانی‌هایمان را بگیرد زیرا ممکن است قربانی بعدی این بیماری و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی خودمان باشیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =