طی دو ماه گذشته صورت گرفت

بستری ۳۴۷۰ بیمار در بخشهای کرونایی آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 59CAA7E0 -
دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از آغاز سیر نزولی تعداد بیماران کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، دکتر موسوی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پیک موج هفتم را پشت سر می گذاریم و سیر نزولی را در تعداد بیماران بستری، مبتلا و فوتی در استان آغاز شده است، افزود: کل بستری های تیر و مرداد ماه ۳۴۷۰ نفر بودند که شامل ۵۶ درصد زن و ۴۴ درصد مرد بود،که از این تعداد ۴۷.۹ درصد پی سی آر مثبت و ۵۰.۳ درصد پی سی آر منفی بود.

متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه طی این بازه زمانی ۲۴۱ نفر شامل ۱۱۴ نفر زن و مابقی مرد در اثر کرونا فوت شدند، گفت: از این تعداد ۴۴ درصد دارای پی سی آر مثبت بودند.

وی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون کرونا در استان طی تیر و مرداد ماه سال جاری ۱۰۴۷ دوز بود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۹۳ دوز واکسن کرونا در بین جامعه هدف استان تزریق شده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی در استان افزود: در حال حاضر۲۸۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست ۱۱۴ نفر مثبت است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر در بخش کرونای استان بستری شدند که از این تعداد تست ۷ نفر مثبت بود، گفت: در این بازه زمانی ۲۱ نفر مبتلای جدید ثبت شده است.

دکتر موسوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر بر اثر کرونا در استان فوت شدند.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ نفر به مراکز ۱۶ ساعته سرپایی مراجعه داشتند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =