گوشی Oppo R17 Pro در گیک بنچ رویت شد؛ استفاده از تراشه اسنپدراگون 710

به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی Oppo R17 Pro خواهیم بود. این گوشی نسخه پرو گوشی اوپو R17 است که دیروز رونمایی شد.

به گزارش هاناخبر ، شرکت اوپو (Oppo) یکی دیگر از برندهای چینی تولیدکننده گوشی های هوشمند است که علیرغم عدم فعالیت گسترده در بازارهای جهانی توانسته اسم و رسم خوبی را برای خود دست و پا کند. گوشی های این شرکت اغلب خاص و با کیفیت هستند و این امر اصلی ترین رمز موفقیت اوپو محسوب می‌شود. شرکت اوپو دیروز از گوشی Oppor R17 رونمایی کرد (گوشی اوپو R17 معرفی شد؛ حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر). حال به نظر می‌رسد که نسخه پرو این گوشی به زودی معرفی شود.

برخی از مشخصات فنی گوشی Oppo R17 Pro به تازگی در سایت GeekBench منتشر شد. طبق اطلاعات مندرج در این سایت، ظاهرا گوشی Oppo R17 Pro به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام و رم 8 گیگابایتی مجهز می شود؛ بنابراین احتمالا نسخه پرو گوشی اوپو R17 هم از نظر رم و هم از نظر تراشه نسبت به نسخه استاندارد و عادی آن ارتقا پیدا می کند.

در بنچمارک GeekBench به مدل تراشه بکار رفته در گوشی اشاره دقیق نشده، اما با توجه به اینکه ذکر شده تراشه مورد نظر از سری تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام و هشت هسته‌ای است و فرکانس کاری 1.71 گیگاهرتزی دارد، انتظار می رود تراشه اسنپدراگون 710 در قلب این محصول بکار گرفته شود. ضمنا سیستم عامل نصب و راه اندازی شده روی دستگاه هم اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

اگرچه در مورد تفاوت های مابین دو گوشی اوپو R17 و R17 Pro هیچ اطلاعات دقیقی نداریم، اما پیش‌بینی می‌کنیم که فقط ظرفیت رم و تراشه دستگاه نسبت به نسخه استاندارد تقویت شده و سایر ویژگی های اوپو R17 به طور مشابه در گوشی Oppo R17 Pro هم پیاده‌سازی شوند. بنابراین احتمالا Oppo R17 Pro هم از صفحه نمایشی 6.4 اینچی و بدون حاشیه و با قابلیت اسکن انگشت کاربر بهره‌مند می‌شود و دستگاه یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی خواهد داشت.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طبق اطلاعات ارائه شده از سوی سایت GeekBench، گوشی Oppo R17 Pro توانسته در حالت تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench 4.2.3 امتیاز 1708 را به ثبت رسانده و در حالت چند هسته‌ای همین بنچمارک هم امتیازی معادل 5818 را به ثبت برساند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =