گشایش بازارچه های مرزی آذربایجان‌غربی به طور جد دنبال شود

شناسهٔ خبر: 01B203E9 -
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران در شمال غرب کشور گفت: نمایندگان مجلس در پی گشایش بازارچه های مرزی آذربایجان‌غربی باشند.

به گزارش هاناخبر ، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این استان، فردی به نام کوله‌بر نداریم، افزود: کسانی که به نام کوله‌بر از مرزهای استان وارد می شوند، قاچاقچی هستند.

او اضافه کرد: مناطق مرزی استان مشکلات معیشتی دارند و همه باید کمک کنند تا این مشکلات در مرزها حل شود.

اوصانلو ادامه داد: نبود فردی به نام کوله بر در مرزهای آذربایجان غربی به نمایندگان آذربایجان غربی نیز اعلام شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران در شمال غرب کشور بیان کرد: بسیاری از افرادی که در مرزها تردد غیرمجاز دارند، حامل اقلام ممنوعه هستند و مرزداران جلو این اقدام آنان را می گیرند.

سردار اوصانلو گفت: ما به طور جدی خواستار بازگشایی بازارچه های مرزی مثل گذشته هستیم تا این بازارچه ها بازگشایی شده و مردم بتوانند معیشت خود را از این طریق برطرف کنند.

او با اشاره به اینکه جهت ایجاد امنیت پایدار، اقدامات شاخص و مهمی انجام شده که همین باعث استیصال دشمنان بوده است، گفت: احداث میله‌های مرزی و ایجاد ۱۲۰۰ کیلومتر جاده در بالای ارتفاعات سخت و صعب و العبور و ترمیم بیش از ۲ هزار کیلومتر جاده در نقاط مرزی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه در منطقه شمال غرب کشور است.

سردار اوصانلو با اعلام اینکه انجام اقدامات ماندگار نظیر راهسازی در مناطق صعب العبور انجام شده، اضافه کرد: قرارگاه حمزه سید الشهدا ع توانسته امنیت پایدار را در شمال غرب کشور به مردم هدیه کند.

او اجرای فعالیت‌های عمران روستایی، احداث مسجد، احداث خانه عالم، تهیه ۵ هزار جهیزیه، احداث بیش از ۳۰ بیمارستان صحرایی را از دیگر فعالیت‌های عمرانی قرارگاه حمزه سیدالشهدا برشمرد و گفت: روز گذشته نیز ۳۳۰۰ طرح افتتاح شد که ۲ هزار طرح برای آذربایجان‌غربی و ۱۳۰۰ طرح برای استان کردستان است که این طرح‌ها هزار خانه مسکونی را نیز شامل می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =