پُست‌هایی که استقلال باید در آنها تقویت شود

شناسهٔ خبر: 02D79E0A -
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات زمستانی باید در برخی پُست‌ها بازیکن جدید جذب کنند.

به گزارش هاناخبر ، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال خیلی راحت‌تر می‌توانست مقابل تراکتور به پیروزی برسد، اما کارش را سخت کرد. مهاجمان اگر از موقعیت‌هایی که به دست آوردند بهتر استفاده می‌کردند کار به وقت‌های اضافه کشیده نمی‌شد، در فوتبال هم وقتی گل نزنید طبیعی است که گل بخورید. تراکتور در وقت اضافه به گل رسید و ممکن بود همه چیز از دست برود.

وی ادامه داد: ساپینتو وقتی دید بازی گره خورده، به موقع تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و باید بگوییم بازیخوانی خوبی از تراکتور داشت، چون در لحظات حساسی در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرد و استفاده‌اش را هم برد. زمانی که قایدی به زمین آمد، ریتم و نتیجه بازی را به کلی تغییر داد. با حرکات این بازیکن استقلال صاحب دو پنالتی شد. وقتی در تیم یک پنالتی‌زن حرفه‌ای باشد، دیگر نگرانی وجود ندارد. 

«سرمربی تراکتور از کدام عامل خارجی صحبت می‌کند؟» بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با طرح این سوال عنوان کرد: سرمربی تراکتور وقتی چنین صحبتی را مطرح کرد باید می‌گفت چه عامل خارجی باعث پیروزی استقلال شده است. اگر مهاجمان استقلال توپ‌هایشان را گل می‌کردند اصلا چنین حرف‌هایی مطرح نمی‌شد. هفته گذشته هم تراکتور در تبریز استقلال را شکست داد اما کسی حرف از عامل خارجی نزد. شاگردان ساپینتو مزد استفاده از لحظه‌‌هایشان را گرفتند و به مرحله بعد صعود کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =