قدردانی از اولین خانواده اهداکننده عضو در شهرستان بوکان

شناسهٔ خبر: 02E4F548 -
به منظور تقدیر و قدردانی از اقدام خداپسندانه خانواده شادروان بنفشه کرد ، با دعوت دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان مراسمی با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از مسئولان شهرستان در دفتر مدیر شبکه برگزار گردید.

به گزارش هاناخبر ، در ابتدای مراسم ماموستا احمدی امام جمعه شهرستان ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحومه، این اقدام خانواده آن مرحومه را در راستای ترویج سنت حسنه اهدای عضو در جامعه ارزشمند دانسته و در این زمینه به بیان جایگاه ارزشمند این اقدام خداپسندانه در آموزه های دینی پرداخت.

در ادامه دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان در سخنانی به بیان جایگاه ارزشمند این نوع اقدام های خداپسندانه پرداخت و از خانواده آن مرحومه به خاطر انجام این اقدام خداپسندانه و ارزشمند از طرف همه همشهریان تشکر نمود وافزایش تعداد موارد ثبت نام برای اهدای عضو در شهرستان را نشانه بلوغ فکری وفرهنگی همشهریان دانست و گفت: خانواده این شادروان با این اقدام به همه ما درس بزرگواری و انسانیت دادند و شکی نیست عزت و ارزشی برتر از این وجود ندارد و نام آن مرحومه در تاریخ انسانیت ثبت شد.

در این مراسم سید محسن حسینی نایب رئیس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحومه از پیگیری و اقدامات قانونی درکمیته فرهنگی شورا جهت تصویب برای نامگذاری محل و مکانی در سطح شهرستان برای پاسداشت نام عزیزان اهدا کننده عضو شهرستان خبر داد.

 اعضای خانواده آن مرحومه نیز در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و همدردی مردم بوکان از مسولین مرتبط در برگزاری جلسه تشکر کردند.

در پایان مراسم لوح های یادبود معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و شبکه بهداشت و درمان بوکان به خانواده آن مرحومه تقدیم گردید‌‌.

به گزارش هاناخبر، این مادر ۴۶ ساله بر اثر آنوریسم و خونریزی مغزی و سپس مرگ مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه فوت کرد و غروب روز شنبه پیکرش در آرامگاه عمومی بوکان به خاک سپرده شد.

اعضای بدن بانو «بنفشه کرد» پس از آنکه بر اثر آنوریسم و خونریزی دچار مرگ مغزی شد، با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =