فعالیت 344 آموزشگاه در آذربایجان غربی/390هزار نفر مهارت فنی فراگرفتند

شناسهٔ خبر: 05FF251D -
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 334 مؤسسه کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای فعال در آذربایجان غربی آموزش های مهارتی را به جامعه هدف ارائه می دهند.

به گزارش هاناخبر ،

 

محمد سلیم عباسی در ارومیه اظهار داشت:334  مؤسسه کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای فعال در آذربایجان غربی آموزش های مهارتی را به جامعه هدف ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: اصلاحیه دستور العمل اجرایی آئین نامه نحوی تشکیل و اداره آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مورد بازنگری قرار می گیرند.

مدیرکل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افزود: علاوه بر این روز گذشته با حضور رئیس مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی و نمایندگان کانون انجمن صنفی مؤسسات کارآموزی آزاد 6 پرونده در خصوص درخواست تمدید پروانه تاسیس، افزایش رشته و واگذاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد مورد موافقت قرار گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: با صدور مجوز 2 آموزشگاه آزاد به دلیل عدم تطابق با شرایط لازم موافقت نشد.

عباسی اعلام کرد: آموزش های فنی و حرفه ای با نگرش و رویکرد "کار محور" همسو با تغییرات و پیشرفت های تکنولوژیکی زمینه توسعه جوامع را فراهم می سازد.

وی آموزش بیش از 390 هزار نفر در چهار ماه سال جاری در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد آذربایجان غربی را در راستای تلاش بی وفقه مجموعه بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان در زمینه ارائه آموزش های مهارتی به جامعه هدف دانست.  
عباسی توسعه و ترویج مشاغل خانگی و صنایع دستی ، ساماندهی و آموزش کارگران صنعت ساختمان در 16 حرفه  مهارتی و ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی در بین جوانان را از مهمترین اقدامات آموزش فنی و حرفه ای استان برشمرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با تأکید بر نوآوری و خلاقیت فردی در حوزه آموزشهای نوین مهارتی تصریح کرد: با درایت وسخت کوشی همکاران در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای ما شاهد رشد و شکوفایی مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هستیم.  

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =