نجابت و دلسوزی از خصوصیات بارز فعالان رسانه‌ای کردستان است

شناسهٔ خبر: 06085C1F -
استاندار کردستان گفت: با افتخار شهادت می‌دهم اصحاب رسانه استان در راستای تنویر افکار عمومی، روشنگری و همراهی با نظام، نجیب‌ترین و دلسوزترین فعالان رسانه‌ای هستند.

به گزارش هاناخبر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مسئولان و فعالان عرصه رسانه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، نویسندگان و فعالان رسانه‌ای متعهد استان در راستای پوشش اخبار و  تنویر افکار عمومی اظهار داشت: با افتخار شهادت می‌دهم اصحاب رسانه استان، نجیب‌ترین و دلسوزترین فعالان رسانه‌ای هستند.
زارعی کوشا با بیان اینکه اهمیت و رسالت سنگین آگاهی بخشی، فعالیت‌های رسانه‌ای و  خبرنگاری برکسی پوشیده نیست و همه ما به مشکلات این صنف واقفیم، ابراز داشت: از همه فعالان رسانه استان که در سفرهای کاری در شرایط دشوار در گرما و سرما برای پوشش خبری بی‌وقفه به عنوان بازوان توانمند مسئولان اجرایی نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم، روشنگری، رفع مشکلات و توسعه استان ایفا می‌کنند،  قدردانی کرد و همه مجموعه را صمیمانه قابل تقدیر و شایسته تحسین برشمرد.
وی با اشاره به همراهی دلسوزانه و متعهدانه مجموعه رسانه‌های استان در سفرهای کاری به شهرستان‌ها تصریح کرد: خبرنگاران، عکاسان و فعالین رسانه‌ای استان  در یک سال و نیم گذشته در بیش از ۸۰ سفر  همراه و همدل با مجموعه دولت در راستای توسعه استان حضور داشتند.
استاندار کردستان، فراهم کردن بستری جهت فعالیت بیش از بیش آموزش و توانمندتر شدن در حوزه رسانه‌ای را ضروری بیان کرد و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار بررسی این مهم شد و بر امکان سنجی و بررسی جشنواره‌ها تاکید کرد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =