سیل بار دیگر به جان روستای گُل بهی بوکان افتاد

شناسهٔ خبر: 08BB6959 -
بارش عصر دیروز/چهارشنبه/ باعث جاری شدن سیل در روستاهای ینگیجه،اوچ تپه،ناچیت و بخصوص گُل بهی شهرستان بوکان شد.

به گزارش هاناخبر ، بارش شدید باران عصر دیروز چهارشنبه 2 خردادماه 97 موجب جاری شدن سیل در روستای گُل بهی از توابع بخش مرکزی بوکان و آب گرفتگی بسیاری از منازل شد.
 سیل در این روستا با وجود آنکه معابر، نهرها و برخی مزارع کشاورزی را تخریب کرد، اما به زیر ساخت های آب و برق خسارتی نزد.
با وجود سیل کم سابقه در این روستا، تلفات دامی و انسانی بوجود نیامد و اندکی پس از حضور مسئولین از جمله معاونان سیاسی و اجتماعی و عمرانی فرمانداری به همراه بخشدار و رییس راهداری ، دستگاه های امداد رسان در روستا حاضر شدند.
مشاهدات خبرنگار هاناخبر حاکی از آن است که این روستا به دلیل ساخت و سازهای غیراصولی در مناطق حاشیه ای به طور معمول راه مهار مناسبی برای سیلاب ندارد،  جاری شدن سیل با مسدود شدن بسیاری از کوچه ها و مسیرهای عبور و مرور همراه و وجود چاله ها در کوچه ها هر لحظه تهدید کننده جان روستاییان به ویژه کودکان است.
جاری شدن سیل در گُل بهی برق روستا را قطع کرد تا دستگاه های امداد رسان به منطقه اعزام شوند و کارشناسان شرکت برق برای برقراری مجدد برق پیش بینی های لازم را بعمل آورند.
افراد بسیاری از منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند در حال تخلیه آب از منازل با همه امکانات ممکن بودند،صدای شیون و زاری در برخی منازل به گوش می رسید.گلایه های روستاییان از مسئولین نشان از مطالبه گری آنان برای هدایت آبهای سطحی بود.

جهت مشاهده تصاویر سیلاب در روستای گل بهی اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =