آئین کلنگ زنی دو پروژه در ماکو و بازرگان آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 097D54D5 -
فرماندار ماکو از بهره برداری ایکس ری خودرو های سواری سبک در گمرک مرزی بازرگان طی ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

حسین عباسی امروز ششم شهریور در آیین کلنگ زنی احداث سالن ایکس ری خودرو های سواری سبک در گمرک مرزی بازرگان گفت: این محل تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی سازه و دستگاه ایکس ری آماده است و بعد از ساخت مکان جاگذاری این دستگاه میتوان در گمرک مورد بهره برداری قرار بگیرد.

فرماندار ماکو با تاکید بر اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ ریال برای این پروژه هزینه می شود، افزود: در سایه بهره برداری از این ایکس ری خواهیم توانست موارد مشکوک به جاسازیها را تشخیص داده و تسهیل کننده در تردد خودرو ها و کاهش زمان کنترل در مرز باشد.

همچنین محمد تقی حسن زاده شهردار بازرگان در آیین کلنگ زنی پروژه سرمایه گذاری پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در شهر مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این پارکینگ در سه طبقه به صورت زیر زمینی احداث خواهد شد، افزود: در طبقه اول ۱۰۰ واحد تجاری و در طبقات بعدی پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو ساخته خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای پروژه را ۲۴ ماه یاد کرد و گفت: طبق برآوردهای اولیه هزینه تقریبی اجرای پروژه ۸۵ میلیارد تومان است که شامل بر محوطه سازی ابنیه خدمات مشاور و طراحی است.

شهردار بازرگان در ادامه با تاکید براینکه برای این پروژه با مساحت عرصه ۴۸۴۰ متر مربع زمین اختصاص یافته افزود: مساحت اعیانی پروژه ۱۴۱۷۰ متر مربع است.

به گفته وی در سایه آغاز به کار این پروژه ۴۰۰ میلیون تومان با نرخ روز در آمد ماهانه حاصل خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =