پوشش ۹۸ درصدی شبکه دیجیتال در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 1094FD38 -
واحد فرستنده های تلویزیونی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه سازمان صدا وسیما موفق به کسب رتبه برتر کشور گردید و امروز درمراسمی از برترین های مرکز توسط مسئولان معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا وسیما تجلیل شد .

به گزارش هاناخبر ،مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی  در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت : خاک این استان وجب به وجب معطر به عطر خون شهدای والا مقام است وآذربایجان غربی مشهد شهدای ایران اسلامی است . 

آقای مجرد با بیان موقعیت خاص و ویژه جعرافیایی و فرهنگی آذربایجان غربی و نقش رسانه در مدیریت افکار عمومی افزود: آذربایجان غربی استانی کوهستانی است که بیش از  ۹۷۰ کیلومتر مرز مشترک با ۳ کشور همسایه دارد و به جهت کوهستانی بودن منطقه ، پوشش رسانه ای ، نصب و نگهداری ایستگاه های فرستنده رادیویی و تلویزیونی در صیانت از مرزهای فرهنگی کشور و خنثی سازی اهداف دشمنان ، وظیفه رسانه ملی را دو چندان کرده است.

 وی اضافه کرد : به همت نیروهای متخصص مرکز،  پوشش جمعیتی تلویزیون دیجیتال در استان به ۹۸ درصد رسیده است .

آقای مجرد گفت : تنها ۲ درصد از مناطق فاقد پوشش شبکه ای در نقاط کوهستانی و مرزی داریم که طی تفاهم نامه ای با بنیاد علوی در جهت  ایجاد پوشش در تعدادی از نقاط کور استان نیز هستیم.

مدیر کل فرستنده های تلویزیونی و رادیویی سازمان صداوسیما هم با اشاره به مهارت و تخصص  بالای مهندسان و کارشناسان فنی گفت : صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی نماد تلاش و همکاری همه جانبه با اتکا به   نیروهای متخصص و پرتلاش است .

آقای دامغانیان افزود : فرآیند HD سازی شبکه های صداوسیما از سال ۹۵ آغاز شده بود که به صورت رسمی در ۹/۹/۹۹  کلید خورد و همکاران ما در سراسر کشور برای اجرا و بهبود این پروژه عظیم تلاش می کنند.

در پایان این مراسم از منتخبین هفدهمین اجلاس فناوری رسانه با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =