جهش تولید کوله‌بری را هم از بین می‌برد

شناسهٔ خبر: 110E3C26 -
منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری همرز بودن کردستان با کشور عراق را ظرفیتی بزرگ برای تحقق شعار سال دانست و گفت: با جهش تولید درآمد و اشتغال ایجاد و دیگر نیاز نیست که جوانانمان در مرزها کوله‌بری کنند

به گزارش هاناخبر ، ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج ضمن تبریک سال جدید، تقارن ایام نوروز و بهار با ماه رمضان را مبارک دانست و اظهار داشت: امیدوارم امسال پر از خیر، برکت، رحمت، آسایش و امنیت برای تک‌تک ملت ایران و مردم شریف کردستان باشد.

وی درباره انتخاب شعار سال 1403 توسط رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر اقتصاد و تولید یکی از مسائل مهم کشور بوده که همواره مورد تأکید رهبری نیز قرار گرفته است. امسال نیز علاوه‌بر تحقق جهش تولید باید زمینه مشارکت مردم نیز فراهم شود.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بانک‌های دولتی باید با تسهیل‌گری و پرداخت تسهیلات آسان زمینه فعالیت و تولید توسط مردم را فراهم کنند، تصریح کرد: مسئولان نیز با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح تولیدات کشاورزی، صنعتی و اقتصادی را مدیریت کنند چراکه در غیراینصورت و در سایه نبود مدیریت، این حوزه آسیب می‌بیند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =