خبر مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در چند خبرگزاری کشوری تکذیب شد

شناسهٔ خبر: 121CD390 -
اداره کل ورزش و جوانان کردستان مصاحبه های منتشر شده از مدیرکل این دستگاه در رسانه ها و خبرگزاری های کشور، در موضوع وریا غفوری و کشاندن موضوع به مجلس را کاملا تکذیب کرد.

به گزارش هاناخبر ، حامد جولائی اظهار کرد: "وریا غفوری" ملی پوش فوتبال ایران در جند سال اخیر یکی از افتخارات شایسته برای فوتبال کشور و بالاخص استان کردستان بوده و در این مدت نیز با تلاش شبانه روزی خود و پشتوانه مردم و مسئولین توانسته تاکنون در تیم های مختلف و ملی بدرخشد.
جولائی در ادامه افزود: بی شک با تصمیمات انجام شده اخیر برای این ملی پوش کردستانی نمی تواند از ارزش ها و شایستگی های آن بکاهد و لطمه ای به سابقه حرفه ایی فوتبال وی در سطح ملی وارد کند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد، با قرار گرفتن ملی پوش فوتبال ایران در لیست ذخیره سرمربی تیم ملی، ورزش حرفه ایی "وریا غفوری" در میادین ملی به انتها نخواهد رسید و از دید مسئولین و مردم همچنان یک چهره ملی و محبوب است.
وی به پیگیری های صورت گرفته در خصوص وضعیت فعلی "وریا غفوری" اشاره کرد و گفت، قطعاً فعالیت ملی این ورزشکار کردستانی و قرار گرفتن در لیست ذخیره امیدهای فراوانی وجود دارد که در ترکیب تیم ملی جای بگیرد.
این مقام مسئول افزود، دستگاه ورزش و جوانان کردستان مصاحبه هایی را در خصوص مسائل فنی و کشاندن موضوع وریا غفوری به مجلس از طریق بعضی خبرگزاری های کشوری که منبع آن مشخص نیست را کاملا تکدیب می کند.
وی به انعکاس صحیح اخبار و وقایع درست از سوی رسانه ها تأکید کرد و گفت، اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاکنون با هیچ خبرگزاری و روزنامه کشوری مصاحبه ایی را انجام نداده است و مسئله "وریا غفوری" را تنها از طریق فدراسیون به صورت تماس های تلفنی و مکاتبات اداری پیگیری کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد، مسائل و موارد پیش آمده در خصوص اقدام سرمربی تیم ملی یک تصمیم فنی و تاکتیکی از سوی کادر فدراسیون فوتبال مطرح شده است و این موضوع نباید در یک فضای پُر التهاب و حاشیه عنوان شود.
حامد جولائی اظهار کرد، فدراسیون های ورزشی در سطح ملی با حضور و گماشتن سرمربی های تیم ملی، مسائل فنی تیم ملی برای حضور موفق در یک رقابت ملی را به آنها واگذار کرده که قضیه "وریا غفوری" نیز در این وضعیت، فنی تلقی شده است.
جولائی در پایان گفت، اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تاکنون به صورت قانونی و بدون هیچ واسطه ایی پیگیری و رایزنی لازم را در خصوص ملی پوش کردستانی "وریا غفوری" انجام داده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =