عطایی:به اشتباهات بسیار بچه گانه خود باختیم

شناسهٔ خبر: 14BFB4DA -
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: به اشتباهات خیلی بچه گانه خود باختیم اما هنوز چیزی برای تیم ایران تمام نشده است.

به گزارش هاناخبر ،

وبه نقل ازفدراسیون والیبال، بهروز عطایی شامگاه سه شنبه پس از شکست شاگردانش برابر تیم کوبا با بیان اینکه هنوز چیزی تمام نشده و ما شانس صعود به مراحل بالاتر را داریم،افزود: بدون شک از قبل پیش بینی می کردیم که دراین مرحله کار برای تمامی تیم ها ازجمله تیم ایران بسیار دشوار خواهد بود.
وی افزود: بازی برابر کوبا بازی بسیار سختی بود دو گیم اول را به حریف واگذار کرده و از گیم سوم به بعد شرایط به سود تیم ما عوض شد، براین باورم شاگردانم در دو گیم ابتدایی تمرکز کافی نداشتند و بازی قابل قبولی ارائه ندادند.
سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان ادامه داد: این درحالی بود که در دو گیم ابتدایی دربعضی از امتیازها به حریف نزدیک نیز شده اما چند اشتباه بسیار بچگانه موجب شد نتیجه را به حریف واگذار کنیم.
عطایی با اشاره به اینکه کار تیم ایران با شکست برابر کوبا قدری سخت تر از گذشته شد به عملکرد تیم درحمله انتقاد کرد و اظهار کرد: هرچند درگیم های سوم و چهارم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم، اما باید تاکید کنم خط حمله ما عملکرد خوبی نداشت.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به شکست تیمش درگیم پنجم و واگذاری نتیجه این دیدار به حریف عنوان کرد: درگیم آخر و سرنوشت ساز پنجم اشتباه داشتیم که عامل اصلی شکست تیم دراین گیم و مجموع مسابقه شد. به هر حال همه چیز برای تیم ایران تمام نشده است. این بازی دیگر تمام و از همین لحظه به فکر بازی های بعدی هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.
تیم ایران درحالی امشب مقابل تیم کوبا شکست خورد که توان پیروزی بر این تیم را داشت.
شاگردان عطایی درگیم های سوم و چهارم با نتایج قابل توجه 25 بر 19 و 25 بر 13 برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسیدند، 6 و 12 اختلاف امتیاز درسطح یک والیبال جوانان جهان به هیچ وجه کار آسانی نیست که جوانان ایران این اختلاف را برابر کوبا رقم زدند..
عطایی درمورد بازی دوم مرحله دوم رقابت ها برابر چین نیز عنوان کرد: چین تیم خیلی خوبی است و در مسابقات آسیایی مغلوب این تیم شده ایم.
به اعتقاد وی تیم چین در نخستین بازی خود در این مرحله برابر تیم لهستان نیز عملکرد خوبی داشت به طور قطع آنان نیز به صعود از این گروه امیدوار هستند و در این شرایط باید با تیم چین دیدار کنیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای برتری در دیدار مقابل چین به کار خواهیم گرفت، افزود: می دانیم کار سختی پیش رو داریم، اما امیدوارم نتیجه بازی به سود ما رقم خورده و دربازی پایانی با فشار روانی کمتری روانه میدان شویم.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» درحال برگزاری است.
تیم ایران که درمرحله نخست رقابت های گروهی درگروه سوم با برتری مقابل تیم های آرژانتین،ایتالیا و اوکراین راهی مرحله دوم شده است درمرحله دوم باید با تیم های کوبا،چین و لهستان بازی کند.
درحال حاضر با انجام نخستین بازی های مرحله دوم تیم ایران درگروه E در رده سوم جای دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =