۱۰۲ طرح شهرستان دیواندره در دهه فجر کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد

شناسهٔ خبر: 154A1D18 -
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در ایام دهه مبارک فجر، ۱۰۲ طرح شهرستان دیواندره در بخش‌های مختلف با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و یا افتتاح خواهد شد.

به گزارش هاناخبر، جمال ارشدی ضمن تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان دیواندره گفت: ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال شامل افتتاح ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی، گاز رسانی به واحدهای صنعتی و طرح های کشاورزی در دهه فجر امسال به افتتاح می شود.
ارشدی اظهار داشت: در حوزه روستایی ۵۷ پروژه دهیاری ها شامل سنگ فرش معابر، طرح هادی، احداث زمین ورزشی و شبکه فاضلاب با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می رسد.
فرماندار دیواندره به برنامه های شاخص دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره و اضافه کرد: ششمین همایش سیمای زن انقلابی روستا با هدف تجلیل از زنان موفق در عرصه های مختلف، کلنگ زنی ۴ پروژه گاز رسانی به روستاهای کانی سید مراد، مره دره، قلاوه و روستای دباغ با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از برنامه های شاخص این ایام است.
وی در ادامه بیان کرد: دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه و نوید بخش تجلی اراده پروردگار برای استقرار حکومت صالحان و مستضعفین جهان است.
جمال ارشدی با تاکید بر اینکه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیرگام دوم انقلاب حرکت کنیم، ابراز داشت: در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی می‌شویم و در راستای عدالت خواهی، فساد ستیزی، ساده زیستی و پذیرش خطای متواضعانه حرکت خواهیم کرد.
فرماندار دیواندره خاطر نشان کرد: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان خواهد داد که همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.
ارشدی بر اطلاع رسانی خدمات دولت در بخش های مختلف به عموم مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان شهرستان باید با برنامه ‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =