۸۰۰ برنامه محوری ویژه شب‌های قدر در آذربایجان‌غربی تمهید شده است

شناسهٔ خبر: 165ECDFF -
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری آیین ویژه شب های قدر در همه مساجد، مصلاها و تکایای سراسر استان، گفت: در این راستا ۸۰۰ برنامه ویژه برای اجرا در نظر گرفته شده است.

به گزارش هاناخبر ، حجت الاسلام علی خضرلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مبلغ در شب های قدر در مساجد و مراکز برگزاری برنامه های ویژه این شب حضور می یابند و به بیان معارف اسلامی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰۰ مورد مراسم جمع خوانی وجزء خوانی قرآن کریم، ۷۲ کرسی تفسیر و تدبر در قرآن و ۵۰ محفل قرآنی وِیژه دانش آموزان در شب های قدر در سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: با توجه به درپیش گرفتن رویکرد جدید در ماه رمضان امسال به منظور ترویج سنت افطاری های ساده در بیش از ۴۰ مسجد ارومیه ۲۰۰ مورد افطاری ساده توزیع شده است و این برنامه در شب های قدر نیز ادامه خواهد یافت.

وی برپایی غرفه دختران انقلاب به منظور ترویج فرهنگ حجاب ، غرفه پرسش و پاسخ به سوالات شرعی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در ماه مبارک رمضان برگزار شده و در شب های قدر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش هاناخبر، شب های قدر در ارومیه در تمامی مساجد و مصلاها به‌ویژه مصلای امام خمینی (ره) ، حسینیه ثارالله ، حسینیه اعظم ، مسجد جنرال ، سالن ۲ هزار نفری خانه جوان ، پارک ائللرباغی و فضاهای باز دیگر برگزار خواهد شد.

امشب، اولین شب قدر امسال است.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =