کرمانشاه نیاز به یک سوله بحران دارد

شناسهٔ خبر: 17E064BF -
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: برای حوادث غیرمتقربه مانند زلزله و یا هر حادثه دسته جمعی که اتفاق آن قابل پیش‌بینی نیست، نیاز به یک سوله بحران در استان را جدی می‌کند.

به گزارش هاناخبر ،

سلیم خانی، مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه ساخت سوله بحران را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم برای آینده استان دانست و گفت : برای حوادث غیرمتقربه مانند زلزله، سقوط هواپیما و یا هر حادثه دسته جمعی اتفاق بیفتد نیاز به یک سوله بحران داریم.

وی ادامه داد: تجربه حوادث تلخی همچون زلزله که به یک‌باره حجم قابل توجهی از اجساد را بوجود آورد نیاز به یک سوله بحران را ضروری می‌کند می‌تواند. این سوله با امکانات و تجهیزات استاندارد کمک شایانی در ساماندهی و شناسایی اجساد در مواقع بحران ایفا می‌کند.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه ادامه داد: نسبت به تهیه و تنظیم مطالب ساخت این سوله اقدام شده، محل ایجاد این سوله در محل آرامستان جدید کرمانشاه شناسایی شده؛ مالکیت این سوله مربوط به شهرداری است، البته یک اجماع و نظر عمومی برای ساخت سوله بحران وجود دارد.

وی مساحت سوله بحران استان را نزدیک ۴ هزار متر اعلام کرد و گفت: مساحت ساختمان سوله، یک‌هزار و ۴۰۰ متر است که پاسخگوی کامل نیاز‌ها را دارد.

خانی تصریح کرد: تمامی مراکز شهرستان‌های استان دارای سالن تشریح هستند و هیچ جسدی از شهرستان‌ها برای تشریح به مرکز استان ارجاع نمی‌شود .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =