اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دیواندره مشخص شد

شناسهٔ خبر: 23F5A51E -
اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان دیواندره، صبح امروز به منظور تعیین هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان دیواندرهبرگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، در جلسه امروز پنج شنبه 6 آبان ماه که به ریاست فرماندار دیواندره و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهرستان تشکیل شد، اعضای هیئت رئیسه شورا ی اسلامی شهرستان دیواندره انتخاب شد.

فرماندار دیواندره برگزاری اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان را در اجرای ماده 10 قانون انتخابات شوراهای اسلامی عنوان کرد و گفت: در 138 روستا و 3 شهر تابعه شهرستان دیواندره جلسات انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی برگزار و هیئت رئیسه شوراهای اسلامی بخش های مرکزی، کرفتو و سارال نیز انتخاب و معرفی شده اند.

جمال ارشدی شوراهای اسلامی را نمادی از مدیریت محلی و اداره امور به دست مردم برشمرد و اظهار داشت:  شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم وارد این عرصه شده اند تا بتوانند ضمن پیگیری اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، در راستای رفع کمبودها، نارسایی ها و نیازهای شهرستان پیشنهادهای لازم را به مسئولان ذیربط ارائه دهند.

وی موفقیت شورای اسلامی شهرستان را در گرو اتحاد، همبستگی، حرکت در مسیر قانون و عملکرد آنان دانست و ابراز داشت: در صورتیکه اعضای شورای شهرستان هماهنگی و عملکرد مثبتی داشته باشند، نقش این نهاد مدنی بیش از پیش در همه عرصه ها پررنگ و دیده خواهد شد.

ارشدی در ادامه بر همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه ها با شورای اسلامی شهرستان تاکید و ابراز امیدواری کرد؛ با همراهی و پشتکاری که در شورای اسلامی شهرستان وجود دارد، تلاش ها آن گونه که در شأن مردم نجیب شهرستان است، اثرگذار باشد.

در این جلسه پس از رأی گیری؛ جمیل محمودی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان دیواندره، ایوب عباسی نایب رئیس و ارسلان مشیری و امید محمدی به عنوان منشی و سخنگو انتخاب شدند.

همچنین با رأی موافق اکثریت اعضا، عارف محمدخانی به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای اسلامی استان معرفی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =