نماینده مردم سنندج در مجلس:

ورزش نباید سیاسی شود/کمک ۵۰ میلیون تومانی به هیات های ورزشی

شناسهٔ خبر: 277AC575 -
نماینده مردم شهرستان های دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ورزش در دنیا به اقتصاد و سیاست تبدیل شده اما ورزش ما نباید سیاسی شود.

به گزارش هاناخبر ،

سید احسن علوی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی هیات های ورزشی استان با استاندار کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: ورزش حوزه ای فرابخشی است و تنها به وزارت ورزش مربوط نمی شود.

نماینده مردم شهرستان های دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فعال سازی شورای عالی ورزش در استان می تواند دیگر دستگاه ها را با امر ورزش درگیر کرد.

وی افزود: امروزه آسیب های اجتماعی در کشور به ویژه کردستان بی داد می کند و به دلیل وجود مرز مشترک ایران با کشور های همسایه آسیب های اجتماعی از خارج از ایران نیز در حال وارد شدن است.

علوی گفت: ورزش در استان کردستان به دلیل نبود سرمایه گذار و کارخانه های مادر حامی های مالی ندارد و فرهنگ کمک کردن به ورزش نیز در جامعه باید تقویت شود.

وی افزود: کمک های زیادی از طرف دولت به ورزش شده اما به دلیل اینکه حجم حمایت ها در قالب های کوچک به ورزش تزریق شده سازمان یافته و کلان نبوده مشاهده نمی شود.

نماینده مردم شهرستان های دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل عدم حمایت شرکت های پتروشیمی، لاستیک بارز و تراکتور سازی کردستان از ورزش را حتما پیگیری خواهم کرد.

به گفته وی، امروزه ورزش به سیاست و اقتصاد تبدیل شده است اما اگر ورزش ما سیاسی شود لطمه زیادی به جوانان خواهد زد.

وی با بیان اینکه بیمه ورزشکاران پیگیری خواهد شد، گفت: اگر از منابع ملی به ورزش استان ها کمک می شود نباید استان های اصفهان و کردستان را همتراز و هم رتبه قرار داد.

علوی گفت: خوابگاه یکی از نیازهای ضروری ورزش استان کردستان است که حتما بنده این مهم را پیگیری کرده و خواستار حمایت استاندار از این موضوع هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه به هیات های ورزشی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =