نخستین جشنواره تئاتر مونودرام مهاباد به کار خود پایان داد

شناسهٔ خبر: 28943FDD -
آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر مونودرام مهاباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان این شهرستان با معرفی نفرات برتر این جشنواره برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی در این باره گفت: اولین جشنواره تئاتر "مونودرام" مهاباد از دوم آبان ماه به مدت سه روز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

امید خاکپور ادامه داد: در این جشنواره ۹ گروه نمایشی فعال مهاباد با هم به رقابت پرداختند،  در بخش طراحی صحنه "شبنم راموز" موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی برای طراحی نمایش "وقتی زنجیرها شیهه می‌کشند" شد.

او اضافه کرد: در بخش طراحی لباس "شیرین دلپسند" برای نمایش "عاشقانه، عامدانه، قاتلانه" به عنوان نفر برتر این بخش معرفی شد.

خاکپور گفت: لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی بخش انتخاب موسیقی نیز به "مراد شریفی" برای‌ نمایش "خاموشی دریا" و همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی هم به "کانی پیران" برای بازی در نمایش "آشویتس زنان" تعلق گرفت.

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی گفت: مقام‌ اول بازیگری، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به "شبنم راموز" برای بازی در نمایش "وقتی زنجیرها شیهه می‌کشند" اختصاص یافت.

خاکپور بیان کرد: "کاوه خالندپور" هم عنوان بهترین بازیگر مرد، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی این بخش را با هنرنمایی در نمایش "قلاده برای سگ مرده" به خود اختصاص داد.

او افزود: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی این جشنواره هم به "اسماعیل نبوی" برای بازی در نمایش "اعتراف" به خاطر کسب عنوان بازیگر برگزیده این جشنواره رسید.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی گفت: لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی طراحی ایده کارگردانی هم به هنرمند خوش ذوق "شبنم راموز" برای طراحی ایده‌ اجرایی نمایش "وقتی زنجیرها شیهه می‌کشند" تعلق گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 8 =