انفجار مخزن گاز نیسان وانت در خوی حادثه آفرید

شناسهٔ خبر: 2979676B -
مدیر جایگاه‌های CNG شهرداری خوی از انفجار مخزن گاز CNG یک دستگاه خودروی وانت نیسان هنگام سوختگیری در جایگاه شماره یک این شهر خبر داد

به گزارش هاناخبر ،  هادی محبعلی اظهار کرد: صبح امروز وانت نیسان برای سوختگیری وارد جایگاه شماره یک شهرداری واقع در جنب خدمات شهری شد ولی در هنگام سوخت گیری دچار حادثه شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه، تیم‌های امداد و نجات و اطفای حریق سازمان آتش‌نشانی به سرعت و با تجهیزات تخصصی در محل حادثه حضور یافتند.

محبعلی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و خسارت مالی به جایگاه و چند خودرو وارد شد که علت انفجار توسط متخصصان در دست بررسی است و پس از تکمیل اطلاعات و حصول نتیجه، اطلاع رسانی می‌شود.  هادی محبعلی اظهار کرد: صبح امروز وانت نیسان برای سوختگیری وارد جایگاه شماره یک شهرداری واقع در جنب خدمات شهری شد ولی در هنگام سوخت گیری دچار حادثه شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه، تیم‌های امداد و نجات و اطفای حریق سازمان آتش‌نشانی به سرعت و با تجهیزات تخصصی در محل حادثه حضور یافتند.

محبعلی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و خسارت مالی به جایگاه و چند خودرو وارد شد که علت انفجار توسط متخصصان در دست بررسی است و پس از تکمیل اطلاعات و حصول نتیجه، اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =