۸ ناحیه صنعتی روستایی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

شناسهٔ خبر: 29E3AD8A -
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از ایجاد هشت ناحیه صنعتی روستایی دراستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

علی عبدلی با بیان اینکه در حال حاضر ناحیه صنعتی روستایی در استان وجود ندارد اظهارداشت: امسال مکان یابی ایجاد این ناحیه های صنعتی روستایی انجام شده و مراحل اجرایی را طی می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴ شهرک و نواحی صنعتی در سطح آذربایجان غربی وجود دارد افزود: از این تعداد ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی شامل شش ناحیه و ۱۹ شهرک صنعتی فعال هستند.

عبدلی با اشاره به اینکه بیش از۹۲ درصد از واحدهای مستقر در این شهرک های صنعتی واحدهای کوچک و متوسط هستند گفت: هم اکنون تعداد واحدهای فعال در این شهرک و ناحیه های صنعتی ۶۰ درصد بوده و ۴۰ درصد نیز راکد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی مساحت واگذار شده در شهرک های صنعتی استان به واحدهای فعال را شش هزار و ۳۱ هکتار برشمرد و اظهارداشت: تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده یک هزار و ۲۹۸ مورد با ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال است.

عبدلی تعداد گواهی صادر شده در شهرک های صنعتی استان را یک هزار و ۹۴۹ گواهی اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۹۷۰ مورد واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی تامین مواد اولیه، مدیریت و بازاریابی را از مهمترین مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و راکد استان عنوان کرد و گفت: واحدهای صنعتی استان باید با تکنولوژی روز دنیا بروز رسانی شوند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =