پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد می کند

ئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش هیچ گونه مماشاتی ندارد، گفت: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد می کند.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ "محمدعلی حقوردیان" با تاکید به اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، افزود: با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی همکارانم در پلیس امنیت عمومی، بیش از ۵۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و همچنین ۴ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شده اند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره و بیان داشت: هدف پلیس ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد که به بهانه شادی، آسایش را از دیگران سلب کند.

سرهنگ حقوردیان در پایان با اشاره به اینکه بامداد امروز نیز با تلاش کارکنان گمنام پلیس امنیت عمومی، کارگاه تولید مواد محترقه عیر مجاز در ارومیه شناسایی و ۱۴ کیلو انواع پیش سازهای مواد محترقه کشف و ۳ نفر نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: آمارها نشان مي دهد که بيشترين آمار قربانيان چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند، چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =