به تولید روزانه 260 هزار ماسک در کرمانشاه رسیده‌ایم

شناسهٔ خبر: 3258F769 -
استاندار کرمانشاه گفت: ظرفیت تولید ماسک در استان به روزانه 260 هزار عدد رسیده است.

به گزارش هاناخبر ،

 

هوشنگ بازوند، امروز(دوم شهریور) همزمان با اولین روز هفته دولت در آیین بهره برداری از واحد تولید ماسک سه لایه شرکت ابزارسازان درمانگر، با بیان اینکه تولیدکنندگان مساک در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، اظهار داشت: اسفندسال گذشته دانشگاه علوم پزشکی با ارائه یک نقشه راه در مورد کنترل بحران کرونا، اعلام کرد که در استان نیازمند تولید روزانه ۳۰۰ هزار  ماسک هستیم.

وی افزود: با تلاش های بخش صنعت و کارآفرینان بخش خصوصی، طی این مدت واحدهای تولید ماسک متعددی در استان راه اندازی شد و امروز به ظرفیت تولید روزانه ۲۶۰ هزار ماسک رسیده‌ایم.

استاندار کرمانشاه عنوان گرد: کارگاه تولید ماسکی که امروز به بهره برداری رسید به تنهایی توان تولید روزانه ۱۵۰‌ هزار ماسک را دارد که یک ظرفیت بزرگ است.

وی ادامه داد: کرونا یک ویروس ناشناخته است و در شرایط فعلی تنها ابزار کنترل آن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با بالارفتن ظرفیت های تولیدی نگران کمبود ماسک نیسیتم، گفت: از مردم تقاضا داریم در ایام محرم حتما با ماسک در  آیین عزاداری آقا عبداله الحسین(ع) شرکت کنند.

این واحد تولیدی روزانه با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه جراحی، با سرمایه گذاری  ۱۴۰ میلیارد ریال  و اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =