کنترل قیمت‌ها باید مورد توجە جدی قرار بگیرد

شناسهٔ خبر: 3450B410 -
استاندار کردستان، گفت: کنترل قیمت‌ها و افزایش بازرسی‌ها از سطح بازار باید در مرکز استان و شهرستان‌ها مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش هاناخبر ،

بهمن مرادنیا امروز(۵دی) در بیست و ششمین کارگروه تنظیم بازار استان کردستان، با بیان اینکه گزارش‌هایی از گرانفرشی در سطح بازار دریافت کرده است، اظهار کرد: قیمت کالاها در بازار باید کنترل شود و با افزایش قیمت کالاها به صورت غیر متعارف و خارج از قاعده جلوگیری شود و لازم است در این خصوص اداره تعزیرات جدی تر وارد عمل شود.
وی به افزایش تولید گوشت قرمز در استان اشاره کرد و افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که تولید کنندگان گوشت قرمز با ضرر و زیان مواجه نشوند و راه صادرات دام فراهم شود.
استاندار کردستان، بیان کرد: عمده تسهیلاتی که در بخش اشتغال پایدار پرداخت شده به تولید گوشت قرمز اختصاص یافته و اگر مجوز صادرات آن تولیدات فراهم نشود بازگشت تسهیلات نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

مرادنیا خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن سال نو و افزایش تقاضا برای گوشت قرمز، لازم است از تولیدات استان گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شود.

وی همچنین به مدیران و دست اندرکاران حوزه تنظیم بازار تاکید کرد که به شدت با افزایش غیر اصولی و سودجویانه کالاها برخورد شود و از هم اکنون نیز کود بهاره کشاورزان به اندازه کافی تامین شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =