مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی منصوب شد

شناسهٔ خبر: 34D85DF3 -
معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: برگزاری فراخوان در انتخاب مدیران بسیار موثر و منجر به انتخاب مناسب تر آن ها می شود.

به گزارش هاناخبر ،

دیروز در جلسه ای با حضور مهندس حاجیلری معاون تحقیقات ، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مشاوران مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

در این نشست ناد علی حاجیلری با اشاره به چالشهای بخش آب در خصوص  لزوم تغییرات در سازماندهی ساختار آب کشور، تاکید کرد: برگزاری فراخوان در انتخاب مدیران و شایسته گزینی افراد از میان مولفه های حوزه مدیریتی، بسیار موثر و منجر به انتخاب مناسب تر مدیران می شود.

معاون تحقیقات ، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، ادامه داد: توجه به برنامه های مدیریت فناوری و تحول اداری و منابع انسانی در شرکت ها، خواستار توجه هرچه بیشتر مدیران و کارکنان به این موضوع در امور مربوط به شرکت است.

در ادامه اتابک جعفری مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: به یاری منابع خوب انسانی شرکت آب منطقه ایی استان در جهت استفاده از علوم نوین و مدیریت پایه  تغییرات مناسبی را می توان انجام داد.

او با اشاره به برنامه های بخش آب استان آذربایجان غربی و احیای دریاچه ارومیه افزود:خوشبختانه فعالیتهای خوبی انجام گرفته وبا برنامه ریزی دقیق تر و مناسب تر تداوم این فعالیتها انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی تصریح کرد: تامین آب بخش صنعت استان جهت معیشت جایگزین بخش کشاورزی و پیگیری پروژه های غیر فعال بخش آب استان صروری است و لازم است تا برنامه های احیای دریاچه ارومیه در راستای تامین منافع ملی و استانی در نظر گرفته شود.

در این مراسم حکم انتصاب "اتابک جعفری" به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی توسط محمد حاج  رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران امضا و تقدیم شد.

به گزارش کردپرس، وزارت نيرو برای تعیین مديريت «شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی» فراخوان صادر کرده بود و بدین ترتیب "اتابک جعفری" اهل ارومیه است با سابقه  مدیرعاملی آب منطقه ای استان سیستان و بلوچستان، اینبار در همان پست در آذربایجان غربی منصوب شد.

جعفری به جای "کیومرث دانشجو" آمد، که بنا بر اظهارات برخی از رسانه ها هفته گذشته به اتهام مالی بازداشت شده بود.

هر چند بر اساس اعلام شرکت آب منطقه ایی آذربایجان غربی، مراسم رسمی معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب آذربایجان غربی به صورت مشترک  در ایام آتی و با حضور مقامات عالی وزارت نیرو و استانی انجام خواهد شد.

اما در این مراسم نیز همانند مراسم معارفه مدیر کل صنعت و معدن استان خبری از حضور مدیر عامل سابق نبود. با اینکه حواشی پیرامون مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و اخبار مربوط به دستگیری او رسانه ایی شده است، اما تا کنون هیچ مسئولی در استان این اخبار را تایید نکرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =