اشکانی: تیم ملی کشتی فرنگی از نفرات حاضر در انتخابی انتخاب می شوند

شناسهٔ خبر: 3607E8C4 -
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران،گفت: نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در پیکارهای جهانی سال 2017 فرانسه از بین نفرات برتر مرحله نهایی انتخابی، برگزیده خواهند شد.

به گزارش هاناخبر ،

علی اشکانی امروز پنجشنبه در حاشیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره غیبت برخی چهره های کشتی فرنگی در رقابت های انتخابی تیم ملی و اینکه آیا با توجه به فرایند انتخابی تیم ملی، این نفرات شانسی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه دارند یا خیر؟ اظهار داشت: ملاک ما برای انتخاب ملی پوشان در مسابقات جهانی 2017 فرانسه حضور نفرات در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ما تنها 40 روز تا مسابقات جهانی فرانسه زمان داریم، بنابر این نفراتی که در رقابت های انتخابی به عنوان قهرمانی برسند و از شرایط لازم برای حضور در رقابت های جهانی برخوردار باشند در نهایت با تائید کادر فنی و شورای فنی تیم های ملی برای حضور در این مسابقات انتخاب خواهند شد.
اشکانی تصریح کرد: بنابراین افرادی که مایل به حضور در مسابقات جهانی هستند باید حتما در انتخابی شرکت کنند در غیر اینصورت ما نفراتی خارج از این چارچوب انتخاب نخواهیم کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =