دهه فجر ۹۶ میلیارد تومان پروژه در شوط به بهره برداری می رسد

شناسهٔ خبر: 371D679F -
فرماندار شوط گفت: برای شیرین‌تر شدن کام مردم به خدمات نظام و دولت، در دهه فجر امسال برای پروژه‌هایی قابل افتتاح و بهره برداری، بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش هاناخبر ،حسن عبداله اصل امروز ۸ بهمن ماه در دومین جلسه هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولین کمیته های دهه فجر شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: طرح هایی که در طول دهه فجر افتتاح و کنگ زنی خواهد شد طرح هایی از قبیل، مدارس، سالن های ورزشی، گازرسانی به شهرک صنعتی و روستاها، طرحهای مخابراتی، پل خلیل آباد، طرح های عمران روستایی و شهری و غیره هستند. 

وی گفت: دهه فجر امسال ما مسئولان دوشادوش مردم همچون سنوات قبل و بر اساس دِینی که به انقلاب داریم در راستای برگزاری پرشور برنامه‌ها مطابق دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هرساله برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شد که امسال به دلیل وضعیت شکننده شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع پیک چهارم، بخشی از برنامه‌ها به شیوه دیگر  و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرماندار شوط افزود: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تشریح شود و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، خدمتگزاران و مسئولین قرار گیرد و با برنامه ریزی صحیح و مسئولانه و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر فراهم شود و به بهترین شکل ممکن ارزشهای انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان شناسانده شود.

فرماندار شوط همچنین عنوان کرد: امسال به دلیل شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این شهرستان به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش هاناخبر، عبدالهی اصل در پایان جلسه خواستار تبیین گزارش عملکرد ۸ ساله دولت در قالب طرح تابش امید شد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با تهیه این عملکرد خود، نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی  کامل و شفاف مردم از اقدامات نظام و دولت تلاش نمایند.  

منبع :ایسنا

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =