معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بانه:

تداخلات کاری باعث ایجاد ناهماهنگی در فرآیند اداری می شود

شناسهٔ خبر: 40D6386E -
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بانه گفت: همپوشانی و تداخلات کاری باعث ایجاد ناهماهنگی در فرآیند اداری می شود که تنها دستاورد آن اتلاف منابع مالی است.

به گزارش هاناخبر ، نژاد شهیدی در دومین جلسه ستاد شئونات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: باید برای جلوگیری از تداخلات کاری در فرآیند اداری برنامه ریزی شود و از ایجاد تداخل کاری که در نتیجه ناهماهنگی سازمانی ایجاد می شود جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود اظهار داشت: حرمت ماه مبارک رمضان باید به حرمت روزه داران حفظ شود و و روش مقابله به روزه خواران نیز متناسب با حرمت این ماه باشد و از روش های نامتعارف برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده نشود.

شهیدی افزود: در راستای تکریم ماه مبارک رمضان در سالهای گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده امسال نیز برنامه های مناسبی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی گفت: با توجه اینکه در شهرستان بانه یکی از شهرستان های مسافر پذیر است در ماه مبارک رمضان نیز شاهد حضور مسافرین در این شهر خواهیم بود که باید با رعایت حفظ حرمت روزه داران شرایط پذیرایی از مسافرین فراهم شود.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بانه نیز گفت: برنامه های فرهنگی و دینی با حضور اکثریت مردم در مکان های مختلف برگزار می شود تا همه شهروندان بتوانند در این برنامه شرکت کنند.

حجت الاسلام مولازاده با بیان اینکه همبستگی و همدلی با وجود دیدگاه های متفاوت ایجاد می شود افزود: یکی از اهداف ما ایجاد همدلی و همبستگی در مناسبت های مختلف دینی و فرهنگی است در این همبستگی و همدلی جای برای نفوذ دشمنان فراهم نکنیم.

وی اظهار داشت: فضای سازی شهری یکی از مهترین برنامه های ماه مبارک رمضان است که شهرداری بانه این موضوع را پیگیری می کند و برنامه غبار روبی مساجد نیز با حضور مردم انجام می شود.

حجت الاسلام گفت: در انجام امور قرآنی موازی کاری وجود دارد و این امر مهم به صورت تخصصی پیگیری نمی شود که باید در این زمینه اقدامات لازم شود.

در ماه مبارک رمضان برنامه های مسابقات قرآنی، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشور،جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان و نشست های قرآنی در شهرستان بانه با حضور حداکثری مردم برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =